Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
22.490 Ft
Menny.:db
Empire of the Sun
Nagyításhoz álljon a képre az egérrel

Empire of the Sun

22.490 Ft
Menny.:db
Elérhetőség: Előrendelhető
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Gyártó: GMT

Leírás és Paraméterek

Az Empire of the Sun (EotS) Mark Herman harmadik kártyaalapú játékdizájnja, mióta ez a játékrendszer a We the People társasjátékban bemutatkozott. Az EotS egy stratégiaszintű megközelítése az egész Csendes-óceáni háborúnak, Pearl Harbor megtámadásától egészen Japán fegyverletételéig. Az EotS az első olyan kártyaalapú játék (card driven game, CDG), amely közelebb viszi a játékrendszert a klasszikus hexagonális háborús játékokhoz, miközben megtartja a CDG-ktől elvárt feszültséget és bizonytalanságot. A játékosok MacArthur, Yamamoto, Nimitz és Mountbatten szerepébe bújnak, ahogy seregeiteket a földgömbön keresztül irányítják Indiától Hawaii-ig és Alaszkától Ausztráliáig. Ez mind egyetlen, az 1942-es hadszíntér egyenlő területekre felosztott térképén van bemutatva.

Ahogy a többi, CDG rendszert alkalmazó játékban, a játékosok megpróbálják maximalizálni kártyáik hatását, miközben szándékaikat és csapdáikat igyekeznek elrejteni az ellenfél elől. Stratégiai döntések széles választéka áll a játékosok rendelkezésére. Az EotS fókuszában a nagy támadó mozgások tengelyeinek irányítása áll. A japánok a játék korai szakaszában a történelmi terjeszkedéseik megvalósításának kihívásával néznek szembe, miközben a szövetséges erők versenyt futnak az idővel, hogy helyi seregeikkel reagáljanak, és a lehető legnagyobb kárt okozzanak a nehezen pótolható japán veterán egységekben.

Az EotS csatái az összevont szárazföldi, légi és tengeri seregek két szakaszból álló harcrendszerben történő ütközetein alapul. Az első szakaszban a légi-tengeri csata kerül levezénylésre, a másodikban pedig a szárazföldi harcoké a szerep. A két szakasz összevonásának eredményeképpen az egyik oldal győzedelmeskedik az ütközetben.

A stratégiai győzelem megszerzésének kulcsa az USA politikai akarata. A japánok úgy nyerhetnek, ha Egyesült Államoktól békét kényszerítenek ki, amely a történelem során nem sikerült nekik. Ezt a japánok úgy érhetik el, ha Indiát, Kínát és Ausztráliát kiütik a háborúból, miközben hatalmas veszteségeket okoznak az Egyesült Államoknak. Az atombomba történelem szerinti időben való ledobása nem garantált, gyakran szükséges hozzá az Olimpiai Hadművelet és Japán inváziója. Az EotS játékban a japánok gyakran a legsötétebb órában érik el a győzelmet.

Az EotS forgatókönyvek a lelkes, veterán és kompetitív bajnokságokat kedvelő játékosok figyelembevételével lettek megtervezve. A játék úgy lett megalkotva, hogy három körből álló évenkénti (1942, 1943 és 1944) forgatókönyvekként legyen játszható, melyeket két óra alatt végig lehet vinni. Ha a CDG játékok rajongója vagy, az EotS egy ismerős, mégis új irányba tereli a műfajt. Ha pedig a klasszikus hexagonális háborús játékok kedvelője vagy, akkor ez a játék minden adottsággal rendelkezik, amelyek miatt megszeretted ezt a játéktípust, ugyanakkor az izgalom és az újrajátszhatóság új szintjével találkozhatsz. Ez egy átfogó, mégis egyszerűen megtanulható játék.

 

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.