Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

REKLAMÁCIÓ, ELÁLLÁS

Reklamáció hibás termék esetén:
 
Hibás termék esetén kérjük, töltsd ki a dokumentumon belül lejjebb található űrlapot! Munkatársunk rövid időn belül keresni fog, az adott üggyel kapcsolatban.
Abban az esteben, ha a játék cseréjét választod, kérjük csomagold be a hibás terméket, amit majd a futárszolgálat átveszi tőled, és ezzel egyidőben átadja az új játékot. Az átvétel - átadás címét, napját termeszétesen előzetesen egyeztetjük Veled. Amennyiben nem kívánsz élni a csere lehetőségével, hanem elállsz a megrendelésétől, abban az esetben futárt küldünk a hibás termékért. A visszaküldött játék, raktárunkba érkeztét követően, visszautaljuk 5 munkanapon belül a vételárat Neked. 
 
Elállás:
Megrendelő (Vásárló) a 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet 20 § (1) alapján 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a vásárlástól.
Amennyiben szeretnél az Elállás jogával élni, ki kell töltened az „Elállási Nyilatkozatot” , amely egyértelmű szándékodat tartalmazza és ezt írásos nyilatkozatot eljuttatni a Szolgáltatóhoz. 
Az Elállási nyilatkozatát eljuttathatod cégünkhöz: 
webshop felületünkön keresztül a legegyszerűbben a Reklamáció/ Elállás űrlapot kitöltve elektronikus formában  
e-mail: info@tarsasjatekpont.hu
postai úton: Montomo Kft. 1036 Budapest, Lajos u.118-120. C ép.
Felhasználhatod a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 2. sz. mellékletében található Elállási Nyilatkozat mintát is. Nyilatkozat minta letölthető innen is. 
Az elállással kapcsolatos jogokat és kötelezettségeket a tarsasjatekpont.hu ÁSZF 7.2 pontja tartalmazza. 
Kérjük, töltsd ki az űrlapot! 
 

 
Köszönjük, hogy kitöltötted az űrlapot!
Munkatársunk hamarosan felveszi Veled a kapcsolatot.
Adatkezelési hozzájárulás *
Az űrlap elküldéséhez el kell fogadnod a Tarsasjatekpont.hu Adatkezelési Tájékoztatóját!